LOVE

LOVE
LOVE 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE و آدرس dayemb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه نفر نیست توی این جماعت خوشگذرون

عشقو نقاشی کنه یا که بشناسه تورو

حالا که تنها شدم نیستی ببینی

نیستی که از برکه ی دو چشمام اشکو بگیری

سرمو رو شونه ی گرمت بذارم

از تو بخونم آروم بگیرمنیستی ببینی با دلم چجوری تا میکنم

واسه ی یه لحظه ی عشق امروز و فردا میکنم

هیشکی محل نمیذاره به قلب پر خورده ی من

رد میشن از کنار من میگن ولش کن دیوونس

حالا که تنها شدم نیستی ببینی

نیستی که ازبرکه ی دو چشمام اشکو بگیری

سرمو رو شونه ی گرمت بذارم

از تو بخونم آروم بگیرم

به یاد خنده های تو هنوز گریه میکنم

این همه حرفای توست که من ترانه میکنم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:عشق, ] [ 19:20 ] [ mb ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام و درود فراوان به شما دوست و عاشق عزیز اگر وبلاگ من مورد پسند شما ود یا نبود خواهش میکنم نظر خود را بدهید تا به بهبود وبلاگ خودتان کمک کند
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 105115
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

<

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 105115
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



 abzareweb

<-PollName->

<-PollItems->

  • پاتوق سرگرمی
  • کوفه